Служба підтримки клієнтів

Поширені запитання

Відповідь на запитання: Ви завжди маєте можливість внести передоплату через термінал прийому платежів.

Відповідь на запитання: Нажаль, на данний час, у нас не передбачена така можливість. Ми працюємо над вирішенням цього питання. Однак можна перевести гроші з картки на картку.

Відповідь на запитання: Проживання в готелі оплачується одразу після огляду номеру в день заселення

Відповідь на запитання: Так, усі податки включені у вартість.

Відповідь на питання: У вартість включено користування усіма зручностями в номері, зміна білизни в призначені терміни, пляжні килимки і парасольки, басейн, мангал.

Відповідь на питання: Сніданок не включений у вартість проживання.

Відповідь на питання: Можна уточнити, зателефонувавши на зазначені номери +38 (068) 456-96-60 +38 (095) 212-53-23 +38 (063) 747-90-48.

Відповідь на питання: Можна. Оплачується додатково 200грн / ніч.

Служба підтримки клієнтів
Оцінити статтю